Valpisarna 3 veckor!

Så har Cerezas valpar blivit 3 veckor, bara 5 veckor tills de börjar "lämna boet" känns redan lite vemodigt. Jag har verkligen fastnat för de små livet, speciellt Mynta, hon är min lilla favorit
Här kommer bilder på de alla=)

Först ut, Arrack:




Tomtefärgade Muskot:


Min lilla favort, den mörka, mystiska Mynta:



Lilla pipiga divan Chamomille som avskyr att fotas:



(Tomteflickan?) Rosmarin:


Salvia:


Siste men inte minst Mejram:




Idag var det dags för dem att äta ersättning, färs och smält torrfoder, det var mycket kladd och lite ätande, men det var ju första gången som sagt såhär såg det ut:


Kladd kladd



Gott gott =)

 Ni får ha en trevlig kväll, nu ska jag kolla lite på tv=) Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Massa söta illrar =D

2009-05-21 @ 20:32:07
URL: http://banansnurra.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va dom e söta! :D hoppas mina blir lika gulliga :D

2009-05-22 @ 18:21:43
Postat av: Elisabeth

guud så underbart söta de är! min iller är planerad valpar i helgen, vilket jag ser fram i mot =) ska bli kul att se hur alla dina ser ut i fortsättningen =)



Mvh

Elisabeth ( Betiz på ifokus)

2009-05-26 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0