7

Såå, då var man tillbaka igen, har haft problem med min internetlevarantör de sista dagarna. Jag har det fortfarande inte fått ordning på det, men har fått låna Jeanettes mobila bredband=) Snäll är hon!

Så var det bara en vecka kvar tills Cerezas valpisar skall ploppa ut, hoppas att allt kommer gå bra! Jag jobbar min sista dag på som kökschef på onsdag och börjar inte på det nya jobbet förräns måndagen den 4:e. Så jag kommer kunna vara hemma och hjälpa Cereza om hon skulle behöva det.

Idag har jag ganska duktig, har städat akvarierna och bytat bottensubstart till Åke. Var nere i djuraffären för att köpa en slammsug, då jag inte fick bort alla smuts från botten på det ena akvariet. Men nu e det fint! =)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0