6

Så har man spelat genom Call of Duty: World at war.
Det är nog det ojämnaste spel jag någonsin testat, men det är överlag väldigt bra!
Det som slog mig mest när jag spelade det, är att ett senario verkar vara direkt hämtat från filmen "Enemy at the gates"

Klipp från filmen:





Klipp från spelet:




Likt, inte sant? =)




När vi ändå är inne på ämnet andra världskriget så hittade jag en liten artikel där det står att Hitler inte alls dog i sin bunker i slutet på kriget, utan att han flydde till Argentina med en antal andra nazister, och att det var där han dog av en stroke, 14 år senare. Närmare bestämt 1959.


Visst ser det ut att vara en åldrad Adolf?

Kommentarer
Postat av: fnu

de va likt! :) filmen e för övrigt min favorit film ^^

2009-04-26 @ 00:02:05
Postat av: Johan

Håller med! Det kan vara en av de bästa krigsfilmer som gjorts!

2009-04-26 @ 09:49:29
URL: http://nihlgrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0