16

Idag är jag trött, Jättetrött!

Onsdag idag, vilket innebär att jag bara jobbar i morgon med, sen har jag min helgvila fredag och lördag.

Det är i princip omöjligt att lyckas få en tvätttid där jag bor! Om man inte har så pass bra framförhållning så att man bokar MINST en månad i förväg, men vem gör det liksom? Lyckades iallfall få två timmar imorgon kväll, jippi för att tvätta efter jobb!

På fredag ska jag serva bilen på Toyota i Lund. Klockan 08:00 ska jag vara där, så det blir ingen sovmorgon på fredag inte. 1´900 kronor kostar det, tack för den televerket!

På lördag blir det en tur till Köpenhamn ska åka till Fields, hoppas att Jeanette vill följa med!

Nej nu ska jag fixa med dagens för idag: Stekt fläsk med löksås, kan det bli mer klassiskt?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad duktig du är som jobbar o står i, jag hade ätit lunch hos dig varje dag om det bara varit lite närmare ;) Älskar dig <3

2009-04-15 @ 15:34:59
URL: http://banansnurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0