14

Idag har man hunnit med en massa!
Dagen började med att jag begav mig till Lund för att lämna bilen på service klockan 08,00 i morse. Direkt efter det så bar det av till Malmö för att kolla på det nya kontoret och snacka lite med min blivande chef. Sen handlade man lite frukost innan man körde hem.
Väl hemma så berrede man sina nyinköpta ciabatta och slogs sig ner framför tv:n för att kolla på "300" på Blueray!

När man väl var mätt och glad så fick man bege sig till Lund igen för att hämta bilen, det blev en liten tur till Nova för att köpa nytt lir till PS3:an, "Call of Duty: World at war" blev det.

Har precis varit ute med Cereza en stund på gården, hon var inte så pigg på det till att börja med men efter ett tag så blev det fart på henne =)



"Hmm...här luktar det spännande"

*Notera pälsen på svansen*



"Ta bort kameran, Annars....!"




"Husse..? Kan vi gå hem nu?"




"Javisst kan vi det, men det där är fel trappuppgång, Cereza"

"Jag VÄGRAR gå längre Husse!!"


Och nu sitter man och myser och kollar Så ska det låta!
Ha en fortsatt trevlig, kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0