13

Ledig dag!
Idag har jag varit på kattutställning.
Ja, ni läste rätt, Jag har varit på kattuställning, mitt intresse för katter är minst sagt, ja...inte särskillt stort kan man säga. Men Jeanette ville åka dit så jag ställde upp oc körde dit. Efter en väldig sightseeing-runda i Malmö så hittade vi rätt =)
Så vi gick och kikade på en väldigt massa katter, innan vi körde hem igen. Jeanette var ju väldigt förtjust och man såg verkligen hur hon njöt av att bara gå och titta på alla katter.

Köpte en mus till Cereza idag för att se om hon var intresserad av att mumsa på lite kött, men hon bara gick fram och luktade på den, sen var det inte mer med det, kul när man försöker göra sig till =)


"Jaha Husse? Vad ska jag göra med den?"


Ikväll har jag varit duktig och städat min garderob. Jeanette hjälpte mig, till en början, sen tyckte hon att det var roligare att testa det kläder som jag ska skicka iväg.
Och, ja...såhär blev resultatet:




Kommentarer
Postat av: fnu

katter e onda djur ;) hihihi

Cereza e lika söt som vanligt :)

2009-04-19 @ 01:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0